Arama sonuçlarınız

  1. güvercingibi

    Aldatmak

    Tehlikeli ve çok ürpertici bir şey olsa da bir kadın için acaba hayata tat katarmı.
  2. güvercingibi

    Bir Adamdan Hoşlandığımı Konuşmadan Nasıl Anlatırım

    Diyelim bir adamdan hoşlanıyorum ama ters tepki vermesinden korkuyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim ona hoşalandığımı göstermek için. Sıkıntılı bir durum olduğunda en azından inkar etme yolumu açık bırakmak istiyorum.
  3. güvercingibi

    Seven S......., S...... Sevilir.

    Ama doğru söz
  4. güvercingibi

    Seven S......., S...... Sevilir.

    Açtığın başlıklara gözüm çalındı da çok dertlisin herhalde.
  5. güvercingibi

    Ayşe

    Merhaba bende Ayşe evliyim.
  6. güvercingibi

    Elinde Tutmayı Bileceksin

    Bi adama ne yaparsan yap fırsatı bulduğu anda aldatır.
  7. güvercingibi

    Kocam " ağzın ne güne duruyor dedi"

    Ay ben bu ağızla yapılan şeyi hiç sevmiyorum yaaa Kocam çok zorluyor ama yapmıyorum valla.
  8. güvercingibi

    Koca Dediğin Güclü Olmalı Her Anlamda

    Asıl siz ne yapacaksınız öyle kocayı dominat kadın. Köpek mi bu eğitilsin. Erkek erkek gibi olmalı. Sizin dediğiniz bir erkeğin yanında ben zaten yatmam ne o öyle otur deyince oturan kalk deyince kalkan bi adam üff iğrenç birşey. Erkek yakıp kavurmalı bakışı ve duruşu ile. Bakdım mı tirtir...